.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کل بانک مرکزی در گفت‌وگو با فارس خبر داد
شرایط پیش‌فروش مشروط سکه
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه عرضه سکه‌های پیش‌فروش شده ادامه دارد، گفت: اگر قیمت سکه بی‌ضابطه و غیرمنطقی افزایش یابد براساس قیمت‌های جهانی طلا، پیش‌فروش را آغاز می‌کنیم. شمال نیوز : محمود بهمنی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در حال حاضر تنها برنامه تحویل سکه‌های پیش‌فروش شده در دستور کار قرار دارد بنابراین زمینه تزریق سکه به بازار هنوز وجود دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه تحویل سکه‌های پیش‌فروش شده ادامه دارد، منتظر روند حرکتی قیمت بازار هستیم و اگر روند طبیعی کاهش قیمت‌ها یافت و حباب قیمتی وجود نداشت سکه به بازار تزریق نمی‌کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: اگر قیمت سکه افزایش بی‌ضابطه و غیر منطقی یافت براساس قیمت جهانی طلا پیش‌فروش را آغاز می‌کنیم.

به گزارش فارس، بانک مرکزی در سال گذشته حدود 9.3 میلیون سکه را پیش فروش کرد و هم‌اکنون مراحل پایانی تحویل را پشت سر می‌گذارد. بر این اساس از مجموع سکه‌های پیش‌فروش شده حدود 305 میلیون سکه به ابزارهای جایگزین مانند اوراق گواهی سپرده، پته و خرید نقدی تبدیل شده و بیش از 6 میلیون سکه هم واگذار شده است.

به گفته مدیر اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی با پیش‌فروش سکه حدود 65 هزار میلیارد ریال نقدینگی جمع‌آوری شد.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.